Forum www.recon.fora.pl Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
REGULAMIN
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.recon.fora.pl Strona Główna -> W-Armia 2009

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Freeq
Admin


Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z co piątej kinder niespodzianki
Płeć: Mężczyzna


PostWysłany: Śro 19:41, 29 Kwi 2009    Temat postu: REGULAMIN

I. WARUNKI UCZESTNICTWA
1. Pełnoletność (potwierdzona dokumentem tożsamości).
2. Dopuszcza się uczestnictwo osób, które ukończyły 16 rok życia, pod warunkiem dostarczenia pisemnego oświadczenia (o ustalonej treści http://www.recon.fora.pl/prawo-asg,25/osoby-niepelnoletnie,7.html), podpisanego przez rodziców lub prawnych opiekunów.
3. Rejestracja i wpłaty do dnia 26 czerwca włącznie.
4. Wpłacanie wpisowego w wysokości 25 zł od osoby na konto: Rafał Tyszlak, ul. Armii Krajowej 32/44, 19-500 Gołdap, nr rachunku: 59 1140 2017 0000 4502 0840 3133. W tytule przelewu należy umieścić swoje imię, nazwisko, ksywkę, miasto oraz nazwę grupy. Istnieje możliwość przelewów grupowych. W przypadku przelewu grupowego w tytule przelewu należy podać ilość osób, miasto oraz nazwę grupy.

II. INFORMACJE OGÓLNE
1. Opłata wpisowa nie podlega zwrotowi.
2. Zapoznanie się z udostępnionymi regulaminami i przepisami, czego potwierdzeniem będzie podpis przy odbieraniu identyfikatora.
3. Każdy uczestnik w dniu zlotu otrzyma: identyfikator, 2 butelki wody mineralnej (jedną gazowaną, drugą nie), bochenek chleba, opaskę (w zależności od strony konfliktu), dowódcy stron konfliktu otrzymają 3 sztuki map terenu.
4. W jednej z baz będzie dostępna energia elektryczna (za baterie, telefony lub krótkofalówki pozostawione do ładowania organizator nie odpowiada).
5. Zapewnione będzie drzewo do ogniska. Gdy się skończy każda drużyna musi je pozyskać nie niszcząc terenu na którym się znajduje.
6. Organizator nie zapewnia namiotów do spania.
7. Rozgrywka trwa od godziny 20:00 dnia 3 lipca do godziny 20:00 dnia następnego.
8. Do sztabu należy się stawić dnia 3 lipca 2009 roku między godziną 18:00 a 19:00

III. REGULAMIN PORZĄDKOWY
1. Każdy uczestnik porusza się po terenie rozgrywki na własną odpowiedzialność, przestrzegając regulamin oraz ogólnie przyjęte zasady bezpieczeństwa i zdrowego rozsądku.
2. Częstotliwość łączności krótkofalowej ustalona zostanie bezpośrednio przed rozgrywką.
3. Liczebność i skład stron biorących udział w rozgrywce ustala organizator.
4. Za wszelki sprzęt zagubiony, zniszczony lub uszkodzony w czasie trwania zlotu odpowiada jego właściciel.
5. Na terenie zlotu obowiązuje zachowanie czystości i porządku.
6. We wszystkich sprawach nie ujętych w regulaminach, jak i rozstrzygania kwestii spornych między graczami decyduje organizator, którego decyzja jest nieodwołalna.
7. Sankcję za niestosowanie się do regulaminu, w zależności od powagi przewinienia, indywidualnie ustala organizator.
8. Zakazuje się spożywania alkoholu. Osoby przyłapane na spożywaniu alkoholu lub będące pod jego wpływam w trakcie trwania rozgrywki zostaną usunięte ze zlotu.

IV. ZASADY WALKI
1. Dozwolone jest używanie wyłącznie replik broni typu ASG. Dopuszczalna amunicja to plastikowe 6 lub 8 mm kulki.
2. Obowiązkowa jest ochrona oczu.
3. Obowiązuje zakaz stosowania ładunków wybuchowych, ogłuszających, łzawiących czy innych środków o działaniu szkodliwym dla życia lub zdrowia.
4. Trafienie eliminuje rozgrywki. Trafiony oznajmia fakt trafienia poprzez krzyknięcie, następnie zabezpiecza broń, podnosi ją do góry i udaje się do wyznaczonego punktu respawnu nie zdejmując gogli ochronnych z oczu. Zabrania się komunikowania między trafionym a pozostałymi graczami, możliwe jest przekazanie broni.
5. Trafienie przez sojusznika nie wyklucza z dalszej walki.
6. Trafianie w broń wyklucza ją z dalszego użytkowania w rozgrywce.
7. Rykoszety i „loby” nie są uznawane.
8. Zabronione jest strzelanie w pobliżu osób pozbawionych ochrony oczu oraz punktów neutralnych.
9. Z repliki powyżej 450fps można strzelać wyłącznie ogniem pojedynczym.

V. FILMOWANIE I FOTOGRAFOWANIE
1. Każdy ma prawo używać kamery lub aparatu.
2. Fotograf musi być odpowiednio oznakowany (obowiązkowo kamizelka odblaskowa i okulary ochronne).
3. Zakazuję się fotografowi ujawniania miejsca w którym znajduje się zawodnik.

TREŚĆ REGULAMINU MOŻE ULEĆ ZMIANIE


Ostatnio zmieniony przez Freeq dnia Wto 13:01, 19 Maj 2009, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin